Fototentoonstelling Pendrecht bij Stichting Historisch Charlois

De nieuwe tentoonstelling van de Stichting Historisch Charlois heeft als foto-thema de wijk Pendrecht. De tentoonstelling begint op zaterdag 7 maart voor de duur van drie maanden. De Oudheidkamer van onze stichting is gevestigd aan de Grondherendijk 84 in Rotterdam Oud Charlois (bereikbaar met bus 73). Onze openingstijden zijn zaterdag en zondag van 13.00 tot 17.00 uur, behoudens feestdagen.
De stichting Historisch Charlois gevestigd aan de Grondherendijk in Oud Charlois, zie foto, meldt:

“De nieuwe tentoonstelling van de Stichting Historisch Charlois heeft als fotothema de wijk Pendrecht. Het Pendrecht van toen nog met de oude Dorpsweg en landerijen, de bouw van Pendrecht naar het plan van architect en stedenbouwkundige Lotte Stam-Beese tot en met Pendrecht van nu met het vernieuwde Plein 1953 en de nieuwe Herkingenbuurt.

De tentoonstelling begint op zaterdag 7 maart voor de duur van drie maanden.

Telefonisch zijn we bereikbaar op 010-4806618.”