Fraaie medailles te winnen bij Olympische Spelen van Pendrecht

Mario Bosch zit uiteraard vanuit zijn dagburgemeesterschap in de jury. Op zondag ging hij samen met zijn collega nachtburgemeester Harry Kock op bezoek bij RSV Unicum en later op de dag bij de Jeu de Boulesvereniging aan de Middelharnisstraat 250. Gelukkig zitten de dag- en de nachtburgemeester niet alleen in de jury. Zij worden bijgestaan door onder andere Elly Kock, inderdaad de vrouw van, Maja den Hollander, Sardar Fazliyar, Ida Maes en Clasien Kramer. In de reservebanken van de jury zitten Agnes Morene, deelraadslid en actief bewoonster van Pendrecht en soms treden Bien Hofman en Rieks Westrik op als jurylid.
Er ligt naast het wedstrijdprogramma een uitgebreid schema van welk jurylid waar zal verschijnen en die juryleden delen ook de medailles uit. Zaterdag 4 oktober wordt het een ware medailleregen. Dan zullen de kinderen, die op de scholen deelgenomen hebben aan de atletieknummers hun medailles in ontvangst mogen nemen. En op die dag worden er allerlei slotwedstrijden gehouden in het kader van Pendrecht Pakt Uit!

Dagburgemeester Mario Bosch maakte bijgaande foto van de plakken, die hij uit mag reiken. Dat is nog niet alles, want iedere deelnemer aan de Olympische Spelen van Pendrecht krijgt een herinneringsmedaille.