Geslaagd kerstconcert in de Sint Bavokerk

Het concert vond zondagmiddag 21 december plaats en was volgens Mario Bosch in alle opzichten geslaagd. Hij stuurde een foto mee. Die kreeg het predicaat FotovandeDag. Heb je ook zo’n foto en denk je die zouden meerdere Pendrechtenaren en bij de wijk betrokkenen moeten zien …..
Hij stuurde bij zijn mail bijgaande foto mee. Sfeerbeeld van het kerstconcert schreef hij erbij.

Het werd de Fotovandedag. Die van de zwanen van Andries had dat ook kunnen zijn en Maryke Prins haar FaceBook pagina liet zien hoe het kerstverhaal in een vossenjacht werd uitgevoerd op straat en in het Arboretum. Daar zaten ook foto’s bij die zomaar de FOTO VAN DE DAG had kunnen zijn.

De redactie is altijd in voor Foto’s uit de wijk en zeker als die door bewoners van Pendrecht gemaakt worden. Dus heb je een foto waarvan je denkt, die verdient het predicaat FotovandeDag schroom niet en stuur hem op naar riekswestrik@hotmail.com.