Gospelkoor Rhythm is op zoek naar leden

Gospelkoor Rhythm, o.l.v. Nico de Mol, zoekt enthousiaste zangers en zangeressen. Ze zingen Engels- en Nederlandstalige gospels van verschillende bekende artiesten met als doel het uitdragen van het Evangelie.
Gospelkoor Rhythm op de foto tijdens het kerstconsert van december 2007 is op zoek naar leden.

Gospelkoor Rhythm, o.l.v. Nico de Mol, zoekt enthousiaste zangers en zangeressen. Ze zingen engels- en nederlandstalige gospels van verschillende bekende artiesten met als doel het uitdragen van het Evangelie.
In 1995 werd door een groepje enthousiaste mensen van de SOW gemeente Pendrecht-Heijplaat het startsein gegeven voor Gezinskoor Rhythm. Door de jaren heen is het koor een thuishaven geweest voor mensen van verschillende leeftijden en achtergronden uit de omgeving. Zo’n vier jaar geleden maakte het koor, met de komst van de huidige dirigent, een ommezwaai qua repertoire en besloot verder te gaan als Gospelkoor Rhythm. Inmiddels heeft het koor een cd uitgegeven, wat een groot succes is, en zijn er ambities voor meer.
Iedereen is welkom om eens vrijblijvend te kijken en te luisteren naar het koor. Ze reperteren op zondagavond van 19.00 uur tot 21.00 uur in de Open Hofkerk aan de Middelharnisstraat 153 te Rotterdam – Pendrecht (op loopafstand van metrostation Slinge). Voor meer informatie www.gospelkoorrhythm.nl of koorrhythm@hotmail.com