Grondige voorbereiding van Kerst in Pendrecht op 18 december 2010

Op 19 december 2003 stond deze kanjer op Plein 1953. Er was een groots feest en optredens vanaf en voor een podium dat voor de Bibliotheek Pendrecht stond.

4 burgemeester ontstaken om 18:00 uur de lichtjes van de boom.

Voor 18 december 2010 is afgezien van een kerstboom. Gaat veel teveel geld kosten en geeft allerlei andere probleempjes. De lampjes in de boom zijn reuze interessant om kapot te gooien op het plein. Ze geven dan een enorme knal.

Maar er komen wel kersthuisjes en de winkeliersvereniging gaat flink uitpakken.

En er komt een podium met koren en groepen en zangers en zangeressen en nog veel meer.

Onder de artiesten is natuurlijk Armando Monsanto, maar ook de band van de volle evangeliegemeente Het Zout der Aarde, Re5all, en een heus koor met wel twaalf zangers.

Er volgen vast nog veel meer berichten over.

Het programma is nu nog niet helemaal rond. Er wordt bijvoorbeeld onderhandeld met een fantastische slotact van een rasartiest.

Zonder die act is het programma nu ook al geweldig. De carnavalsgroep Elégance is uiteraard opnieuw van de partij.