Heb jij altijd al persoonlijk kennis willen maken met de politiek? Dan is dit nu je kans!

Wat is Jong Politiek Talent?

Met Jong Politiek Talent hebben vijftien jongeren drie maanden ‘meegelopen’ met zeven Rotterdamse politici uit alle partijen. Zij volgden raadsvergaderingen, liepen mee met werkbezoeken en gingen in gesprek met burgers. Daarnaast volgden zij een intensieve training waarin het hoe en wat van de gemeentepolitiek centraal stond en waarin zij (nog beter) leerden discussieren en debatteren.

Slotbijeenkomst

De slotbijeenkomst is niet zomaar een feestje. De jongeren die deel hebben genomen aan het coachingsproject houden een presentatie waarin zij hun ervaringen met de politiek vertellen. De politici reageren hierop en zullen bovendien vertellen waar zij voor staan. Daarnaast vindt een debat plaats over Jongeren en Politiek met vier panelleden en de zaal.

Meld je aan!

Deze bijeenkomst is een ideaal moment om kennis te maken met de politiek en te vertellen wat jij nu van de politiek vindt! Wij hopen je dan ook te zien op deze bijzondere avond!

Wanneer? Maandag 19 januari van 19.30 tot 22.00 uur

Waar? Your Space, Kruiskade 9 (onder het Hilton Hotel)

Organisatie? Stichting LOKAAL Rotterdam (www.lokaal.org)

Aanmelden? Via projecten@lokaal.org of 010 443 30 62