Heeft u een rollator? Bezoek eens de Rollatorwerkplaats!

De Rollatorwerkplaats opende begin 2010 en is gevestigd in het Pendrecht Museum, Plein 1953 nr. 57. U kunt er terecht op maandag en donderdag tussen 10.00 en 13.00 uur.

Vrijwilligers Cor, Martin, Luis en Kees staan klaar om uw rollator na te kijken of te repareren. Reparaties zijn gratis, alleen voor eventuele nieuwe onderdelen wordt een bescheiden bijdrage gevraagd. Tijdens het wachten schenkt gastvrouw Rita, bekend van haar prachtig gezongen fado’s, een kopje koffie of thee voor u in.

Iedereen is welkom om eens langs te komen! Want het is belangrijk dat u achter een goede rollator loopt. Slijtage of een defect kan altijd voor komen, misschien wel zonder dat u het merkt. Maar het kan wel onveilige situaties opleveren als uw rollator niet naar behoren functioneert.

U kunt altijd even naar uw rollator laten kijken, ook als u denkt dat er niets aan mankeert. Want voorkomen is beter dan genezen! Bovendien is het altijd erg gezellig in de Rollatorwerkplaats.

Zien we u gauw in de Rollatorwerkplaats?