Herfst Bazaar in Oosterlandstraat

Komende week is er een Herfst Bazaar in de Oosterlandstraat.

Stichting Educatief Centrum Pendrecht, gevestigd in de Oosterlandstraat, organiseert volgende week vrijdag, zaterdag en zondag een Herfst Bazaar. De stichting organiseert ieder jaar een jaarmarkt, die de voorgaande jaren altijd als ‘Kermes’ werd aangeduid. Dit Turkse woord is verwant aan het Nederlandse woord ‘kermis’ en betekent ‘jaarmarkt’. Drie dagen lang zijn er kraampjes, lekkernijen en activiteiten. Er is van alles te koop en te doen en iedereen is van harte welkom.

Stichting Educatief Centrum Pendrecht
De stichting voert allerlei activiteiten en projecten uit om buurtbewoners aan te zetten tot emancipatie, maatschappelijke participatie en zelfredzaamheid. Zo vinden er onder andere voorlichtingsbijeenkomsten, sociale spreekuren, taallessen, opvoedingsondersteuning en huiswerkbegeleiding plaats.

Datum en locatie
Vrijdag 20, zaterdag 21 en zondag 22 oktober tussen 10.00-21.00 uur, Oosterlandstraat 2