Herfstfair Stichting de Breinpuzzel

Zaterdag 6 oktober organiseert Stichting de Breinpuzzel een herfstfair. Een leuk middagje uit voor jong en oud met een markt, een kinderhoek en lekker eten.

Bent u op zoek naar leuke koopjes? Op onze markt vindt u kleding, speelgoed, accessoires, huishoudelijke apparatuur, boeken, CD’s en DVD’s. Ook vindt u diverse stands met streekproducten.

Terwijl u lekker ontspant met een kopje koffie met gebak, een broodje hamburger, een tosti of een broodje knakworst, kunnen uw kinderen lekker knutselen in de kinderhoek. Ook is er een grabbelton en zijn er spelletjes. De kinderen kunnen zich lekker uitleven op het springkussen.

Voor het goede doel

De Breinpuzzel zet zich in voor volwassenen met een Niet Aangeboren Hersenletsel. Deze mensen moeten vaak het hele leven opnieuw oppakken en hiervoor biedt de Breinpuzzel dagbesteding op maat aan. De gehele opbrengst van de herfstfair gaat naar de stichting.

Waar: Stichting de Breinpuzzel, Sommelsdijkstraat 40
Wanneer: Zaterdag 6 oktober