Zondagmiddagmuziek in de Open Hof Kerk

Heeft u zin in een gezellige zondagmiddag? Komt u dan op 7 oktober naar de muziekmiddag in de Open Hof Kerk.

Op zondagmiddag 7 oktober is er in de serie Zondagmiddagmuziek een concert van het kleinkoor Ars Nova.

Kleinkoor Ars Nova uit Spijkenisse werd in 1976 opgericht op initiatief en onder leiding van Arie Noordzij als a capella koor. Het koor heeft in de tussentijd meerdere dirigenten gehad. Op het ogenblik staat het onder de bezielende leiding van Arie Hoek en geeft het twee keer per jaar een concert met veelal a capella muziek.

Deze keer wil het kleinkoor Ars Nova u laten genieten van de bijzonder mooie muziek uit de periode van de Duitse Romantiek. Het voert werken uit van beroemde componisten als Rheinberger, Brahms en Mendelssohn.

Wij nodigen u van harte uit voor dit mooie concert.

U kunt kaarten reserveren bij John Bakker via openhofconcerten@gmail.com.

Plaats: Open Hofkerk, Middelharnisstraat 153A
Tijd: 15.00 uur
Prijzen: €6,-/pashouders €4,-. Kinderen tot 12 jaar mogen gratis naar binnen.