Het jubileumnummer van In de Kijkerd is uit

In een eerder artikel was al wereldkundig gemaakt dat het wijkmagazine In de Kijkerd naar de drukker verstuurd was.
Dat was dus een week geleden op 20 maart. Vandaag is het nummer van de drukker teruggekomen

en ….

het jubileumnummer van In de Kijkerd, nummer 1 van de 26ste jaargang, is klaar om verspreid te worden.

De redactie beleefde veel plezier aan het maken van het jubileumnummer en hoopt dat verspreiding met evenveel genoegen gebeurt.

Joke Spijkers zal dit keer de rol van Bien Hofman overnemen om de vrijwilligers te benaderen en dan maar afwachten of de lezers het ook echt leuk vinden om die verschillende terugblikken te lezen.

De rubriek Uit in Pendrecht staat helaas niet boordevol activiteiten waar de lezer naar uit kan kijken, maar toch wordt de nieuwe productie van het Pendrecht Theater aangekondigd. Die voorstelling is op donderdagavond 5 april en is de PREVIEW op Radio Pendrecht, een Pendrecht Soap waarin veel verhalen van bewoners aan de orde komen. Ze komen op de planken van het Pendrecht Theater en als alles goed gaat ook op Radio Rijnmond en op deze site.

Zoals gezegd is het eerste nummer van 2012 nog steeds op magazine formaat en in full colour. Het volgende nummer wordt half full colour en de andere helft in één kleur.

Zin om mee te werken aan het maken van het magazine in de redactie? Of het verspreiden van het wijkmagazine?
Neem contact op met Vitaal Pendrecht 010 480 93 46 of mail de redactie via info@vitaalpendrecht.nl