Hospice de Liefde viert derde verjaardag

Woensdag 1 maart vierde Hospice de Liefde haar driejarig bestaan. Die dag stond er voor vrijwilligers en thuiszorgmedewerkers taart klaar. En natuurlijk kon ook een aantal gasten genieten van de traktatie, want ook in de laatste fase van het leven is er ruimte voor fijne momenten.

De afgelopen jaren heeft het hospice meer dan 150 gasten en hun naasten met aandacht en liefdevolle zorg kunnen omringen. Drie jaar verder mogen zorgprofessionals, vrijwilligers en bestuurders trots zijn op het sfeervolle bijna-thuis-huis dat, met steun van fondsen, sponsors en donateurs, elke dag ongeneeslijke zieke mensen in de laatste fase van hun leven bijstaat.

Nieuwe kook-, tuin- en zorgvrijwilligers die willen bijdragen aan dit mooie werk zijn altijd welkom. Aanmelden hiervoor kan via de website www.hospicedeliefde.nl

Als vrijwilliger aan de slag bij Hospice de Liefde?

Vrijwilligers zijn altijd welkom bij Hospice de Liefde. Heb je interesse, wil je sfeer komen proeven en komen ervaren wat er zo al te doen is? Onze zorg, kook en tuinvrijwilligers vertellen je graag over hun werk en hun motivatie om als vrijwilliger bij Hospice de Liefde betrokken te willen zijn.

Neem voor het maken van een afspraak contact op met onze coördinator via info@hospicedeliefde.nl
Meer weten over hospice de Liefde? Kijk dan op www.hospicedeliefde.nl of onze Instagram- of Facebookpagina.