Huurdersvereniging Zuiderkroon houdt jaarvergadering in combinatie met nieuwjaarsreceptie

En het werd een pittige vergadering. Alle verslagen lagen op tafel. Slimme lezers hadden meteen door dat het eindsaldo van 2008 en het beginsaldo van 2009 niet klopten. De penningmeester had kas en bankrekening verwisseld. Na wat gereken werd duidelijk dat hij goed werk had verricht. Alles klopte. En ja, tegenwoordig met computers en van die handige software, ben je soms net iets te snel met het opschrijven en printen van het financiële verslag.

Een wakkere club, die huurdersvereniging Zuiderkroon.

Op het bovenste fotootje heeft de voorzitter, Janny de Ruiter, een onderonsje met twee andere leden.

De nieuwjaarsreceptie werd uiterst gezellig. De advocaat met slagroom ging er grif in.
Buurtagent Henri Appeldoorn kwam even langs. Hij zag licht branden in het restaurant en had een aantal mensen nog geen nieuw jaar gewenst.

Dus dat kwam mooi uit.

Een wakkere en gezellige club die huurders van de Zuiderkroon.

later op de avond vormen de twee draadloze microfoons een stille herinnering aan de vergadering, die er eerder op de avond plaatsvond.

Inmiddels klinkt er gezellige muziek en valt het iemand op dat haar buurvrouw altijd om een uur of tien opstapt. “Gaan jullie zo vroeg naar bed?”, vraagt ze nieuwgierig. “Nee hoor is het antwoord, dat wordt veel later”, luidde het antwoord.