Istanbulreis? Enige stad in twee continenten

ONTDEK DE ENIGE STAD DIE IN TWEE CONTINENTEN LIGT!
Een culturele reis naar de stad Istanbul

Gedurende vele millennia is Istanbul een plaats geweest van ontmoeting tussen volkeren met een verscheidenheid aan culturen en godsdiensten. Deze reis biedt u de gelegenheid om van alle rijkdom te genieten die deze kleurrijke geschiedenis heeft voortgebracht. Het programma van de interculturele en -religieuze excursie zit vol avontuur en afwisseling! Tijdens de reis zullen cultureel-historische hoogtepunten als Aya Sofia, de Blauwe moskee, Topkapi paleis en de Egyptische bazaar worden bezocht. Ook zullen er verschillende gebedshuizen en stichtingen aan bod komen die zich dagelijks bezighouden met de dialoog en wordt er gegeten bij een Turks gezin. U krijgt een vleugje van het beste uit de Oosterse cultuur, geschiedenis en natuur.

Stichting Islam & Dialoog organiseert dit jaar weer twee excursies naar Istanbul. Een overzicht van de verschillende reizen die worden aangeboden vindt u hieronder:

16 juni t/m 21 juni, prijs: circa 700 euro*

7 september t/m 12 september, prijs: circa 600 euro*

Om de belangstelling voor deze reizen te peilen, verzoek ik u zo snel mogelijk te reageren. U verplicht zich daarmee nog tot niets. Naar aanleiding van het aantal aanmeldingen zal besloten worden of de reisjes worden voortgezet. Meldt u zich daarom zo spoedig mogelijk aan door een e-mail te sturen naar: info@islamendialoog.nl of bel naar 010-240 00 15.

*: De prijzen zijn inclusief reis, hotelverblijf, vervoer en eten. Echter kunnen deze prijzen veranderen i.v.m. de fluctuerende ticketprijzen.