Jaarmarkt op de Krabbendijkestraat en Plein 1953

De Krabbendijkestraat en een deel van Plein 1953 vierde de Jaarmarkt van Winkelcentrum Pendrecht. Na afloop toonde de voorzitter van de vereniging van winkeliers in de wijk zich tevreden over de activiteiten op 20 september.
Er was veel te doen in Pendrecht op zaterdag 20 september. Zo was er ook Jaarmarkt van de winkeliersvereniging Winkelcentrum Pendrecht. De kramen stonden vooral op de Krabbendijkestraat en op de hoek met Plein 1953 was er een podium met daarnaast ook nog een aantal stands op de doorgang naar het plein.

De winkeliers hadden ook via Kroko’s Evenementen waar de kramen en het podium vandaan kwamen gezorgd voor een aantal attracties op het plein. Samen met de fietsattracties van Wiltraco en Vitaal Pendrecht zag het plein er weer gezellig en actief uit. Je kont er typische shirts voor de Echte Rotterdammert kopen en lekkere wordt. Natuurlijk ook allerlei producten uit de winkels van Pendrecht. Dat begon direct bij het begin van de Krabbendijkestraat met artikelen uit de Mariawinkel met daartegenover Vocatus Plaza en zo stond de straat vol.

Hier en daar zat iemand manden te breien of werden er ouderwetse sieraden verkocht. De oude ambachten waren dus ook vertegenwoordigd.

Kijk ook eens via deze link op de website van Winkelcentrum Pendrecht.