Kom gezellig biljarten bij Biljartclub Zuiderkroon

Biljartclub Zuiderkroon is op zoek naar nieuwe leden.
Biljartclub Zuiderkroon werd opgericht in 2008. Er wordt altijd gespeeld in het gelijknamige café-restaurant aan het Vlissingenplein. Bij minimaal 10 leden wordt de zaterdagmiddag weer de vaste speeldag. Sinds kort is dat de dinsdagavond omdat het ledenaantal de laatste jaren geleidelijk daalde door uiteenlopende redenen waaronder verhuizing en ziekte. Momenteel zijn er nog maar 6 leden actief en dat is te weinig om de boel echt goed op gang te houden.

Daarom is de club op zoek naar nieuwe leden die zin hebben in een wekelijks gezellig potje biljarten. Men speelt in competitieverband waarbij met ieders niveau rekening wordt gehouden. Soms kan het er fanatiek aan toe gaan, maar het spel en de gezelligheid staan voorop waardoor de sfeer altijd goed is.

Iedereen kan lid worden; men hoeft geen lid of donateur te zijn van de eveneens gelijknamige huurdersvereniging en hoeft ook niet in deze flat te wonen. Al lang niet meer gespeeld? Ook dat is geen probleem. Een keertje gratis meespelen om te kijken hoe het gaat is altijd mogelijk. De contributie bedraagt 3 euro per maand. Er wordt eenmalig inschrijfgeld van 5 euro gevraagd.

Aanmelden
Zin in een potje biljarten en wat gezelligheid? Stuur dan een mail naar Frans den Hollander via fransenmaja@tiscali.nl