Marja gaat, Rotterdam blijft

Op 22 december nam Marja de Bruyn afscheid als bestuurder van Woonstad Rotterdam in de wijk Pendrecht in binnen de organisatie Woonstad Rotterdam. Op 18 januari viert zij het afscheid van Rotterdam Zuid in Las Palmas.
Op woensdag 18 januari 2012 viert Marja de Bruyn haar afscheid van het gebied dat haar zo dierbaar geworden is in de jaren dat zij actief was voor Woonstad Rotterdam, en haar rechtsvoorgangers de Nieuwe Unie en Onze Woongemeenschap, OWG. Dat gebeurt in Las Palmas.

Een aantal deskundig betrokkenen kreeg de vraag om na te denken over de ‘onontdekte oplossing’ voor Rotterdam Zuid. Uit hun ongezouten meningen, onverwachte visies en onorthodoxe methodes heeft een jury vijf bijdragen genomineerd.
Deze bijdragen zijn het onderwerp van een discussiemiddag bij Las Palmas aan de Wilheminakade in Rotterdam.

Marja gaat . Rotterdam blijft wordt geleid door dagvoorzitter Hugo Dittmar, vijf columnisten zullen hun oplossing voor Rotterdam Zuid presenteren.

Na juryoverleg wordt de winnende column bekend gemaakt.

Marja geeft de Stichting Jarige Job een bijdrage en vraagt ook anderen dat te doen. De stichting zet zich in voor kinderen die opgroeien in armoede en maakt verjaardagen mogelijk voor kinderen die hun verjaardag eigenlijk niet kunnen vieren, omdat daar geen geld voor is.

Kijk op www.stichtinjarigejob.nl of stort een bijdrage op rekeningnummer 28.50.66.218 t.a.v. Woonstad Rotterdam o.v.v. Afscheid Marja de Bruyn.