Myranda is nu al trots op de actie Warme Truiendag

Op de Foto Theo Coskun, die zorgde voor publiciteit over de actie via Twitter

Myranda Bruin zette kort daarna een entousiast bericht op de mail:

“Vandaag een hartstikke leuke bliksemactie gedaan met de SP Kerngroep Charlois.

Om 10.00 uur vanochtend zijn we met een laddertje naar de zogeheten ‘meeuwenplaat’ gewaggeld, een podium annex platform gelegen in de vijver aan plein 1953 achter de Slinge.

Hierop staat sinds mei 2012 het kunstwerk ‘de Silhouetten’ van Annemarie Theunissen, uitverkoren uit de inzendingen door de bewoners van Pendrecht. Het zijn 22 silhouetten van een groep winkelende mensen, uitgevoert in plaatstaal. meer info: Vandaag een hartstikke leuke bliksemactie gedaan met de SP Kerngroep Charlois.

Hierop staat sinds mei 2012 het kunstwerk ‘de Silhouetten’ van Annemarie Theunissen, uitverkoren uit de inzendingen door de bewoners van Pendrecht. Het zijn 22 silhouetten van een groep winkelende mensen, uitgevoerd in plaatstaal. meer info: www.mijnstraatbeeld.nl

Deze beeldengroep hebben wij voorzien van warme truien, mutsen, sjaals en soepschorten om passanten vandaag en morgen te herinneren aan WARME TRUIENDAG en ze op te roepen hier aan mee te doen.

De kunstenares droeg de actie een warm hart toe en ook Theo Coskun, Leo Smits en Rieks Westrik van Vitaal Pendrecht steunden de actie vanaf de zijlijn. Voorbijgangers en aan het plein grenzende winkeliers zijn met een flyer op de hoogte gebracht en reageerden enthousiast. (onder de knop flyer en fotootje – van de mail dus – red.)

Hopelijk mag het twee dagen blijven hangen en krijgen we de kans om ‘de Silhouetten zaterdagmorgen weer in oude glorie te herstellen.

VERGEET MORGEN JE WARME TRUI niet EN ZET DE KACHEL MINSTENS 1 GRAADJE LAGER AJB.

mvg, Myranda Bruin

SP Kerngroep Charlois

Zo te lezen is Myranda er niet echt gerust op dat alles zo mag blijven hangen. Maar wie zou er nou iets tegen deze actie hebben?