Nieuwe expositie in Galerie Eveline van Rooy

Lionel Martijn lid van het dagelijks bestuur van de deelgemeente Charlois en portefeuillehouder Sociale en Economische Zaken zal zaterdag 1 september om 14:00 uur de officiële opening verrichten van de nieuwe expositie in Galerie Eveline van Rooy aan Slinge 773 D. Daarna kunt u in informele sfeer, onder het genot van een hapje en een drankje het werk van de twee exposerende kunstenaars bekijken of aanschaffen.

Nancy Hoogstad is geen onbekende in Charlois, waar zij woont en werkt. Een gedeelte van haar beelden is de komende maanden te zien in de galerie. Zij werkt vanuit herinnering of met een bepaald thema. Verhalende elementen zijn in haar werk duidelijk herkenbaar, en er is een aantal steeds terugkerende thema’s. Nancy is ook zelf aanwezig om haar werk toe te lichten.

De schilderijen van Paul zijn kleurrijk, fantasievol en vooral heel krachtig. Voor wie goed kijkt vertellen zij in beelden het verhaal van zijn leven. Bij enkele schilderijen horen ook gedichten, die het beeld door middel van woorden nog krachtiger maken.

De expositie loopt van 1 september t/m 3 november 2007.

Naast werk van deze twee kunstenaars heeft de galerie altijd werk in stock van een aantal vaste kunstenaars:
Eveline van Rooy (schilderijen), Maria de Groot (schilderijen), Paul Bartels (schilderijen), Klaus Hofmann (aquarellen), Bea Riksen (keramiek), Nelly Capelle (keramiek), Jelle van Kranen (keramiek) en Stefan Sluyter (keramiek).

GALERIE EVELINE VAN ROOY bezoekadres: Slinge 773 D, 3086 EZ Rotterdam. Telefoon 010 – 210 26 57.
Openingstijden donderdag t/m zaterdag van 13:00 tot 17:00 uur of na afspraak.
Website: www.evelinevanrooy.nl
E-mail: info@evelinevanrooy.nl