
Nieuwjaarsreceptie deelgemeente in nieuw jasje
Zo’n racefiets in de sneeuw aan het hek staat leuk op het affiche. Maar doe het niet rondom en op het Zuidplein, want je loopt een groot risico dat de fiets wordt losgeknipt en dan moet je hem terughalen ergens aan de Coolsingel....












