
Toch even terug naar de 29e Marathon door Pendrecht
Zijn de foto’s verkleind dan is het overigens niet goed te zien, maar de bovenste foto maakte Annie van Dieijen vanaf haar balkon en de onderste is van Mario Bosch. En die meneer langs de kant met dat fototoestel is...











