Over de Slinge ziet Feijenoord winnen van Willem II

Zondag 17 april zijn de groepen 6 en 7 van Basisschool Over De Slinge uitgenodigd door Feijenoord om een wedstrijd te zien. Om 15.00 uur stonden alle kinderen al klaar op het schoolplein om de wedstrijd etgen Willem II te zien. Wat een drukte en wat een spectacle. Op onze website www.overdeslinge.nl kunt u alle foto’s zien van de zeer geslaagde middag.
Op de siet van Over de Slinge, Krabbendijkestraat, staat:

Vandaag zijn de kinderen van groep 6a en 6b naar de Kuip geweest. We mochten het Maasgebouw binnen en daar kregen we eerst allemaal een sjaal van Feyenoord. Daarna kregen we een aardrijkskundeles en een geschiedenisles over het ontstaan van Feyenoord en plekken in Rotterdam. Dit was heel leuk. Na de les kwam Tommie op het podium. Een jongen uit Groningen die allerlei trucjes met de bal kon doen. Als verassing kwamen er daarna 2 echte spelers van Feyenoord, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indie, waar allerlei vragen aangesteld werden en die met ons een gezondheidsquiz gingen doen. Daarvoor kregen we een appel en een banaan. Ze stelden een vraag en dan moest je kiezen door je appel of banaan de lucht in te steken. Uiteindelijk won een jongen van een andere school de prijs. Nu krijgen we binnenkort een les van echte voetballers en ook mogen we naar de wedstrijd van Willem II tegen Feijenoord in de Kuip. Het was een leuke middag, kijk maar naar de foto’s op de fotopagina.