Pak deze kans en begin weer met bewegen en sporten!

De organisatie van de Zuiderparkloop gaat gratis hardlooptraining aanbieden. Ben je nu niet aan het sporten, maar wil je het wel graag, dan is dit je kans om trainingen te volgen. Je gaat 8 weken voorafgaand aan dit mooie loopevenement samen met anderen sporten. Je doel is meedoen aan de Zuiderparkloop en die toffe medaille scoren.

Voor wie zijn deze trainingen?

Iedereen vanaf 13 jaar die graag (weer) wil bewegen is welkom op de trainingen. Wij willen jullie graag daarbij helpen en enthousiast maken voor hardlopen. Dus of je jong bent of oud, man of vrouw, het maakt niet uit, je kunt allemaal meedoen.

Jouw programma

Het programma start vanaf 9 augustus. Wekelijks ga je onder begeleiding van een trainer in groepsjes een uur trainen om uiteindelijk de 1 km, 5 km of misschien zelfs wel 10 km te kunnen lopen op 26 september tijdens de Zuiderparkloop.

Naast training krijg je ook instructie over kleding, schoenen, eten en over het juiste gebruik van je lichaam. Je krijgt te horen wat je wel of niet kan eten en hoe je je lichaam goed in balans brengt. Vanuit de organisatie krijg je een sportshirt aangeboden en kan je voor gereduceerd tarief deelnemen aan de Zuiderparkloop.

Schrijf jij je ook in?!

Inschrijven en aanmelden

Heb je er zin in, meld je dan aan via info@epicinderunning.nl. Laat ons weten waarom jij van het gratis programma gebruik wil maken. Stuur ook je telefoonnummer zodat we snel contact met je op kunnen nemen. Bij de eerste training ontvang je een starterspakket.

Meer informatie over het evenement vind je op de website Zuiderparkloop.