Pannenkoekendag De Passage op initiatief van Come On!

Voor € 2,50 onbeperkt pannenkoeken eten. Dat meldt Sandra van Belle van het Pameijer project Come On.
“Op woensdag 13 mei organiseren wij een pannenkoekendag bij Werkcentrum de Passage, Sliedrechtstraat 71, (stichting Pameijer). Het is van 11.30 uur tot 14.30 uur.

Voor € 2,50 onbeperkt pannenkoeken eten.

Het is een initiatief van een cliënt en medewerker van de woonvoorziening Come On Pendrecht (een project van de stichting Pameijer) om buurtbewoners de gelegenheid te geven om eens een kijkje te komen nemen bij het werkcentrum en om gezellig met zijn allen pannenkoeken te eten.

Is het mogelijk dat wij op de activiteitenkalender komen te staan? Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Sandra van Belle
Pameijer
Come On Werk”

Maar natuurlijk Sandra! De activiteitenkalender van Vitaal Pendrecht is er voor dergelijke meldingen.