Pastor Johan Bos vierde zijn verjaardag in de gemeente

Hij was kortgeleden jarig en nodigde zijn gemeenteleden uit om die blijde gebeurtenis met hem te vieren. De viering werd een beetje overschaduwd door de nationale rouw. Maar ook dat rouwen deed men samen.
Pastor Johan Bos van de protestantse wijkgemeente Slinge was onlangs jarig. Hij wilde dat vieren met de gemeenteleden en in de Open Hofkerk.

Die viering vond vanmiddag 23 juli plaats.

Hij had er nog even bij stilgestaan om in verband met de dag van nationale rouw om de ramp met de MH17 de genodigden af te zeggen.

Bij nader inzien liet hij de mensen toch komen. Op een groot scherm werd de plechtigheid op Eindhoven Airport gevolgd.

Vieren en rouwen gaan goed samen in de protestantse wijkgemeente Slinge. De pastor vroeg de mensen tijdens de minuut-stilte te gaan staan. Iedereen volgde zijn voorbeeld.