Popkoor Xing Rotterdam zoekt meer leden.

Graag wil ik U vragen om onze flyer te plaatsen op uw website voor onze open repetitieavond op 14 november a.s. van ons Popkoor Xing Rotterdam uit Pendrecht. We hebben nu 20 leden en willen groter worden. Schrijft Carla Wolf van Popkoor Xing Rotterdam.
Bij deze de flyer van Popkoor Xing Rotterdam. Carla Wolf van dit koor vroeg om aandacht voor het volgende:

Zij zijn nu ongeveer 20 enthousiaste zangers in een koor dat in de Schalmei repeteert. En hoort bij de Euroband.

Zij zoeken enthousiaste mannen en vrouwen die hun koor willen versterken.

Vind je zingen leuk?

Ga dan eens een keer kijken, luisteren en/of meezingen op de open repetitie avond op donderdag 14 november 2013 in de Schalmei, Krabbendijkestraat 520 van 20:30 tot 22:30 uur.

Voor meer informatie kun je mailen xing_rotterdam@euroband.nl of bellen met Annemiek 06 261 963 35 of Carla 06 413 094 61

Of kijk eens op www.euroband.nl.