Raad in de wijk en in de Open Hof Kerk

De foto is van de Raad in de wijk van 2008. Die werd gehouden in de Middelburgt en geleid door Ursul Schaap.

Op maandag 6 december is de volgende Raad in de wijk Pendrecht. Om 19:00 uur gaat de Open Hof Kerk, Middelharnisstraat 153 open en om 19:30 uur zal voorzitter Ed Goverde zijn welkomstwoord uitspreken.

19:35 uur is de opening van de Raad in de Wijk door de dagvoorzitter
19:40 uur worden de stand van zaken in Pendrecht gepresenteerd
20:00 uur vinden er gesprekken tussen deelraadsleden en bewoners plaats aan kraampjes, de deelraadsleden zijn verdeeld over de vier buurten in de wijk en Plein 1953.
20:50 uur worden de zaken met de bewoners teruggekoppeld door de deelraadsleden
21:10 uur is er een pauze
21:30 uur gaat de deelraad reageren
22:00 uur sluiting van de Raad in de wijk Pendrecht door de voorzitter.

Op het infosysteem van de deelgemeente www.deelraadsinfo.nl/charlois vindt u twee weken na de bijeenkomst een samenvatting van de Raad in de wijk Pendrecht.

De uitkomsten van de Raad in de wijk worden tijdens de raadstafel van 17 januari 2011 besproken.
De deelraad stelt uw mening op prijs en hoopt dan ook dat u 6 december komt.