Rebecca op Nelson Mandela Festival

Zondag 26 juni 2011 vindt het Nelson Mandela Festival plaats in het Afrikaanderspark. Vanaf 13:00 tot 22:00 is er een wervelend programma en Rebecca Namyalo van OBS Over de Slinge zal er optreden.
In het programmablad van het Nelson Mandela Festival staat een berichtje over Rebecca Namyalo van OBS Over de Slinge. Het stukje gaat over haar droom. Ze wil dolgraag haar grote inspiratiebron Neslon Mandela in levende lijve ontmoeten. Ze is pas 11 jaar en heeft een razend drukke agenda, maar weet waar ze vandaan komt en waarvoor ze het allemaal doet.

Ze droomt van een carrière als dokter. Ze is haar familie dankbaar voor wat ze allemaal mag doen en mist haar halfzusje Emo, die in Oeganda woont.

Op het festival zal ze optreden. Hoe laat is nu nog niet helemaal duidelijk. Het exacte draaiboek moet nog gemaakt worden.

Guilly Koster, bekend als tv-presentator, zal het programma presenteren.

In het park treden diverse dansgroepen op, zoals: Colores Latinos, Stichting Haben en de Capoeiraschool Berimbau Ouro.

Op het podium staan groepen en artiesten als: 1Duidig, GraaGedaan, Göksel Yilmaz Ensemble en Zafer Kaya, Maghreb Mania en Cache Royal zal het programma afsluiten.

Er is om 21:00 een trekking van de verloting, die gehouden zal worden. En er is van alles te eten en te drinken.

Kortom kijk ook op www.nelsonmandelafestival.nl en kon zondag 26 juni naar het Afrikaanderpark