Rieks Westrik neemt afscheid van Vitaal Pendrecht

Rieks Westrik neemt afscheid van stichting Vitaal Pendrecht en gaat op eigen titel verder.

Rieks Westrik heeft jarenlang naar volle tevredenheid en met veel enthousiasme voor en met stichting Vitaal Pendrecht gewerkt. Eerst als opbouwwerker, later als vrijwilliger. Inmiddels heeft hij aangegeven niet langer als vrijwilliger voor Vitaal Pendrecht te willen werken. Vitaal Pendrecht heeft daarom afscheid van hem genomen.

Dit betekent dat de activiteiten die Rieks onderneemt niet meer onder de verantwoordelijkheid van de stichting Vitaal Pendrecht vallen. U zult Rieks nog wel in de wijk zien, maar hij handelt niet meer namens of voor Vitaal Pendrecht, maar doet dat op eigen titel.

Rieks, ontzettend bedankt voor je jarenlange inzet voor ons en de wijk, en we wensen je alle succes in de toekomst!