Rollatorwerkplaats ook actief op zaterdag in de Wielewaal

Er vond een feestje plaats. De Wielewaal bestaat 62 jaar. Had eigenlijk 2 jaar geleden moeten gebeuren, maar toen kwam er iets tussen. De Rollatorwerkplaats Pendrecht was er ook.

Ze hadden hun gereedschap bij zich en waren eerste met zijn vieren in de kraam van de Rollatorwerkplaats.

Er was feest in de Wielewaal. 62 jaar geleden ontstond het nooddorp. Er was veel ruimte nodig voor nieuwe woningen.

Eigenlijk waren het noodwoningen, maar die werden zo solide gebouwd dat ze tot op de dag van vandaag in trek zijn.

Er loop wel een herstructureringstraject. Het dorp wordt opgeknapt. Maar zal hetzelfde karakter blijven houden.

De Rollatorwerkplaats was uitgenodigd om acte de présence te geven. Zij keurden er rollators en repareerden er zelfs een paar.

Kees, Luis en Cor bleven er de gehele dag. Rita had er eigenlijk niet zoveel te zoeken. Koffie en limonade werden elders op het feestje verzorgd.

Er waren ook andere mensen uit Pendrecht die de regen trotseerden, maar die bleven er ook maar korte tijd.

Wielewaal is dan ook een heel andere schaal dan Pendrecht.

Wij zoeken vrijwilligers staat er op het papier aan de stand naast die van de Rollatorwerkplaats. Zijn niet alle bewoners van de Wielewaal al vrijwilliger?