Shanitsa trouwde met Rudsel op ’t Stadhuis

Rudsel Manuel Leuteria en Shanitsa Shurrely Mathew traden vandaag, 19 juni 2013 in het huwelijk. Dat gebeurde om 11:00 uur in het Stadhuis aan de Coolsingel 40.

op 7 juli zal hun huwelijk in hun kerkgenootschap in Den Haag bevestigd worden.

Een goed geregisseerde plechtigheid met vrienden en familie en collega’s. Shanitsa stond het met haar dochtertje Leani te wachten op de laatste genodigden. In het gezelschap waren 4 getuigen, die alle vier door de ambtenaar van de burgerlijke stand werden opgeroepen niet te stoppen na deze dag.

Zij was goed op de hoogte van het verhaal achter de relatie tussen het tweetal. Toen Shanitsa verhuisde naar haar woning aan de Oldegaarde kwam Rudsel met een vriend mee en liet steeds de groeten overbrengen. Later op een feestje sloeg de vlam over en werd de basis gelegd voor deze trouwpartij.

Zij las een toepasselijk gedicht voor met als titel Twee. ‘Wat zou de wereld zonder twee zijn?’ en ‘Toch zou er zonder twee geen toekomst zijn!’

Dat sloot mooi aan bij haar begin, waarin ze zei, dat sommige mensen een tweede kans krijgen. Shanitsa en Rudsel grepen gretig die tweede kans. Toen hen gevraagd werd wat hun antwoord was op de bekende vragen klonk het heel hard en duidelijk “Ja” uit hun mond. Zo hard dat het publiek er om moest lachen. De ambtenaar introduceerde ook een woord wat deze dagen vaak gehoord wordt: ‘hittestress’. Zal vast in de Dikke Van Dale komen volgens haar. Ze stelde echter vast dat Shanitsa en Rudsel daar geen last van hebben.

Die lach was er opnieuw toen de ambtenaar hen vroeg tegen de aanwezigen te zeggen: ‘Dit is mijn vrouw’ en ‘Dit is mijn man’.

Ze kregen een trouwboekje mee, de pen waarmee de 7 handtekeningen gezet werden en het gedicht.

Buiten in de tuin van het Stadhuis werden nog een aantal foto’s gemaakt en kwamen de felicitaties.

Vitaal Pendrecht wil hen vanaf deze plek hartelijk feliciteren.