Sport, show en fun tijdens opening sportseizoen 2016 op Sportplaza Zuiderpark

Aanstaande zondag 17 april is de opening van het sportseizoen 2016 op Sportplaza Zuiderpark met een programma vol sport, show en fun.

Er zijn workshops, clinics, shows, demonstraties en demowedstrijden. Verschillende verenigingen en organisaties verzorgen dit programma, zoals Tempo ’34 ,RZ Basketball, 010 cheerleaders, DOCK, OZC Korfbal, 010 Trojans, Rotterdam Atletiek, S.V. Hagendoorn, Samadhi, Portland Poema’s, Volley Zuid, Efficient steps, RHV Snelwiek, Deuce Again, BZC Zuiderpark, Course Disc Golf en de SKVR.

Gratis sporten uitproberen
Er zijn meer dan vijftien sporten gratis uit te proberen, zoals hockey, basketball, padel, cheerleading, korfbal, American Football, atletiek, judo, yoga, honkbal, volleybal, personal coaching, handbal, tennis, booth camp, dans en frisbeesport. Verder zijn er een slingerbal, stormbaan, aquabubbles, slacklinen en jongleren.

Podiumprogramma
Op het podium is een show met Cheerleaders, jongleur Marco Binisimo, Judo demo van SV Haagendoorn, de Course freestyle frisbee show en de dansgroepen van de SKVR (tussen 14.00-15.00 uur).

Multiclubs
Daarnaast zijn er de Multiclubs FC Sportplaza (voetbal), Tennisclub, Aangepast tennis club SGTA, Fitclub, Frisbeeclub, Skateclub, AIREA Freerunclub, Street Hockey Summerschool, RZ Basketball Summerschool en Yoga.

Tijd en locatie
12.00-16.00 uur, Oldegaarde 21 (nabij de Vaanweg)

Meer informatie
Meer informatie over dit evenement is te verkrijgen via 010-2238714 of klik op onderstaande afbeelding.

sportplz prog