Theo Cornelissen van de SP-gemeenteraardsfractie op bezoek bij de moedergroep

Eén van de verhalen kwam van Janella Eduarda.
Links op de foto. Theo Cornelissen kijkt in haar richting en luistert aandachtig. Het weer was goed, dus men verfgadert buiten.
Zij vertelde haar kijk op de zaak aan de politicus. Janella woont nu in de Geertruidenbergstraat. Zij heeft nu een vaste woning en dat is voor het eerst in haar wooncarrière. Zij is er niet gerust op dat straks als de sloop van haar woning aan de beurt is er nog ruimte is voor in Pendrecht. Haarkinderen zitten dan op Pendrechtse scholen. Misschien moet ze dan in een heel andere wijk gaan wonen. Zij kent voorbeelden van oudrs, die soms jarenlang hele reizen door de stad moeten maken om hun kinderen op school te brengen. Kinderen willen graag op de school van hun vriendjes en vriendinnetjes blijven en ouders zijn ook vaak gewend aan diezelfde school en mee verknocht geraakt. Janella zou dus graag in Pendrecht blijven wonen, maar is er straks een huis voor haar met de huidige ontwikkelingen in Rotterdam en met het verwachte resultaat van de herstructurering?
Janella is benieuwd of Cornelissen iets voor haar kan betekenen.