Trudy de Bruin en Duco de Bruijn komen Pendrecht versterken

Op de fotootje bij de BOP van links naar rechts: Gerard Boom van Vitaal Pendrecht, Trudy de Bruin, Duco de Bruijn, Yvonne Keunen van het Rotterdams Dagblad en Ger Houben manager herstructurering van de Nieuwe Unie.

Bij de BOP werden de eerste afspraken gemaakt voor de nabije toekomst. Duco de Bruijn zal starks bij de grote kerstboom op Plein 1953 al een rol gaan spelen. Het belooft een fraaie stap voorwaarts te worden. De gebiedsafspraken over Pendrecht zullen een rol gaan spelen op 17 december. Het motto van het hele feest is bedacht door de wijkcoördinator en luidt: “Vertrouwen in Pendrecht”.

Overigens was Yvonne Keunen erbij voor het maken van een artikel voor haar Dagblad.

Naast goed nieuws zijn er ook kleine teleurstellingen. Eerder meldde “het laastst nieuws” al dat er geen kerstboom uit Noorwegen zal komen. Nu komt daar bij dat burgemeester Opstelten niet van de partij zal zijn. Wethouder Marco Pastors zal er wel zijn. Hij zal een handtekening zetten onder de afspraken, die er over de herstructurering van Pendrecht gemaakt zijn.