Vacature projectmedewerker Kinderfaculteit

De Kinderfaculteit zoekt een ambitieuze en gestructureerde projectmedewerker (voor 32 uur p/week).

De Kinderfaculteit Pendrecht is er voor alle kinderen in de wijk Pendrecht. De Kinderfaculteit organiseert een extraschools programma van leerzame, creatieve en sportieve lessen en trainingen. Leerlingen verbreden er hun wereld, worden uitgedaagd om nieuwsgierig te blijven en door te zetten.

De Kinderfaculteit doet dit middels een positief pedagogisch klimaat, betrokken vakdocenten en een sterke onderwijsvisie. De Kinderfaculteit heeft een wijkgerichte aanpak: ze is geïnitieerd door bewoners en bestaat dankzij een stevige samenwerking in de wijk. Samen versterken we de kansen van kinderen in Pendrecht. De Kinderfaculteit is één van de vier projecten van Stichting Pendrecht Vooruit.

Over de functie

Geen enkel project kan effectief en efficiënt verlopen zonder een goede projectmedewerker. Jij bent degene die het project en de drie projectleiders ondersteunt. Een dynamische en energieke baan waarbij jij administratieve, organisatorische en communicatie werkzaamheden verricht. Voor al deze zaken ben jij intern het aanspreekpunt en functioneer je als een echte “ontzorger”. Je onderscheidt hoofd- en bijzaken, legt de lat hoog en bent daarmee een belangrijke schakel om onze ambitie te realiseren: jaarlijks 1000 kinderen in Pendrecht bereiken met onze activiteiten.

Je taken

➢ Administratieve taken: (± 40%)

• leerlingadministratie bijhouden (inschrijvingen, presentie en nieuwe registraties);
  • agendabeheer en (groeps)afspraken beheren voor het team;
  • actielijst opstellen tijdens de teamvergadering;
  • het maken en printen van diploma’s (en andere reprowerkzaamheden).

➢ Organisatorische taken (± 40%)

• voorbereiden en organiseren van events zoals een bestuursvergadering, Open Dag, Beroependag, etc.;
  • drie projectleiders (algemeen, educatie & cultuur, sport) ondersteunen in de organisatie van het primaire proces, bv. door het maken van leerlinglijsten, roosters en planningen in Excel, door het ondersteunen bij promotie, flyers etc.;
  • af en toe de telefoon opnemen en/of ouders bellen.

➢ Communicatietaken (± 20%)

• e-mails opstellen aan kinderen/ouders;
  • website bijhouden met actueel nieuws en een paar keer per jaar een nieuwsbrief sturen aan stakeholders;
  • beheren en optimaliseren van een contentkalender: zorgen dat er tijdig en aantrekkelijke content komt via onze website, flyers en nieuwsbrieven.

Wie zoeken wij?

Heb jij het in je om onze nieuwe collega te worden? Zie jij wat in deze unieke en veelzijdige ‘kantoorbaan’? Vind je het leuk om in een hectische omgeving te werken waar vakdocenten, vrijwilligers en wijkbewoners in- en uitlopen en er regelmatig kinderen aan je bureau staan? Ben jij de efficiënte centrale middenvelder in onze kleine organisatie (10 mensen) die een echte teamspeler is waar we op kunnen bouwen? Ben jij nauwkeurig, zorgvuldig en resultaatgericht? Ben je flexibel en een echte aanpakker die er plezier in heeft om zaken op te lossen en resultaten te boeken? Dan ontmoeten we je graag!

In je CV zien we graag het volgende terug:

➢ een relevante opleiding, bv. secretarieel/administratief/communicatief/office- of projectmanagement op HBO-niveau.
➢ minimaal 3 jaar ervaring als managementassistent, projectondersteuner of officemanager, of in een
deel van de functie (administratief, organisatorisch, communicatie).
➢ goede beheersing van de Microsoft Office programma’s (Word, Excel, Outlook, Calender)
➢ affiniteit met het onderwijs of het sociale domein.

Wat bieden wij

• een functie van 32 uur per week;
  • een veelzijdige baan met impact binnen een organisatie die zich nog volop ontwikkelt;
  • salaris conform cao Sociaal werk, schaal 8 (o.b.v. fulltime €2780 – €3961), inschaling op basis van werkervaring;
  • boven op het salaris ontvang je een individueel keuzebudget (vakantietoeslag en eindejaarsuitkering);
  • een jaarcontract met zicht op verlenging bij goed functioneren;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioen, reiskosten, loopbaanbudget en werknemersverzekeringen.

Interesse?

Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan voor 10 april 2022 jouw CV en motivatiebrief o.v.v. “Sollicitatie Projectmedewerker” naar m.dekruijf@kinderfaculteitpendrecht.nl. Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag is een verplichte stap aan het einde van de procedure. De startdatum voor deze functie is bij voorkeur in mei of juni 2022. Voor inhoudelijke vragen over de vacature of vragen over het sollicitatieproces kun je per email of telefonisch (010-2680004) contact opnemen met Maria de Kruijf, algemeen projectleider Kinderfaculteit.