Wijkservicepunt Pendrecht

Het Wijkservicepunt is van maandag t/m donderdag open van 9:00 tot 16:00 uur en op vrijdag van 9:00 tot 13:00 uur. De politie houdt spreekuur op dinsdag en donderdag van 14:00 tot 15:00 uur. Er kan bij de medewerkers van het Wijkservicepunt aangifte gedaan worden van kleine delicten en verder kunnen klachten meldingen en vragen gesteld worden over schoon, heel en veilig. Er kunnen vragen gesteld worden over de plannen met de wijk en zeker ook de plannen die er zijn met d ondernemers. Freek Homan, pleinmanager, kan er alles over vertellen.
Er zijn vaste medewerkers. Zij heten Nel ten Have en Jannie Mutsaars. Jannie staat links op de foto en Nel helemaal rechts. Tussen hen staan pleinmanager Freek Homan, voorzitter van de deelgemeente Dick Lockhorst en Lukas van Heel. Lukas is in opleiding voor een managementfunctie bij de politie.
Verder kan de ruimte in de toekomst gebruikt worden voor vergaderingen en presentaties. Het Wijkservicepunt is een verzamelplek van Stadstoezicht, de politie, de deelgemeente en de pleinmanager.