Winterfestival bij speeltuinvereniging Wielewaal

Volgend weekend begint de voorjaarsvakantie met een Winterfestival bij speeltuinvereniging Wielewaal.

Nadat speeltuin Pendrecht 7 onlangs ook al winteractiviteiten organiseerde, organiseert nu ook onze buurwijk winterse activiteiten voor de kinderen. Speeltuinvereniging Wielewaal organiseert op zaterdag 25 februari t/m maandag 27 februari het Winterfestival met een schaatsbaan, glijbaan, langlaufbaan, spelletjes, poffertjes, snacks en warme chocolademelk.

De entree is gratis. Bij slecht weer wordt geprobeerd vervoer te regelen zodat kinderen van buiten de Wielewaal opgehaald kunnen worden.

Datum en locatie
Rollostraat 95a, zaterdag 25 februari t/m maandag 27 februari tussen 12.00-17.00 en 18.00-20.00 uur

Bron foto: Facebook-pagina speeltuinvereniging Wielewaal (impressie Winterfestival vorig jaar)