Educatief Centrum de Horizon heeft nieuwe directeur

Mehmet Cerit is heel erg benieuwd naar de contacten die hij in Pendrecht kan leggen. Hij heeft al een gesprek met de directeuren van de Pendrechtse scholen gehad. Die hebben hem gewezen op de verkeerde indruk, die de naam Horizon zou kunnen geven. Horizon is immers ook een project van de jeugdgevangenis De Hartelburgt. Mehmet zint nu samen met zijn bestuur op een passender naam.
De scholen in Pendrecht willen graag met het centrum verder samenwerken.
De Horizon is het eerste Educatief Centrum in de deelgemeente Charlois van het Schoolinternaat Het Centrum aan de Diergaardesingel. Op het moment zijn er doordeweeks en in het weekend totaal 70 jongeren ingeschreven. In Charlois gaat Het Centrum met haar Educatief Centrum volgende activiteiten organiseren.
– Weekendschool; Deze activiteit is bedoeld voor basisschoolleerlingen. In het weekend wordt vooral aandacht besteed aan Nederlandse taal en voorbereiding voortgezetonderwijs.
– BVO; Begeleiding Voortgezet Onderwijs
– Mentoring
– Examentraining
– Prive-lessen
– Voorlichting -en thema bijeenkomsten
– ouderparticipatie en
– Cursus Opvoeding in Nederland voor de ouders.
Voor meer informatie en inschrijvingen kunt u bellen of mailen.
Het nummer is 010 480 41 78 en via de site van Instituut Het Centrum kan men mailen. Of direct met m.cerit@schoolinternaathetcentrum.nl
Kijk op www.schoolinternaathetcentrum.nl