Gratis spreekuur van Stichting Je Goed Recht

Heb je hulp nodig bij vragen over jouw rechten?

Kom langs op het gratis spreekuur van Stichting Je Goed Recht bij Vitaal Pendrecht.

Vanaf mei organiseert Stichting Je Goed Recht iedere week een gratis spreekuur bij Vitaal Pendrecht.

Op dit spreekuur kan je terecht met vragen en problemen over jouw rechten. Het spreekuur is er voor alle bewoners van de wijk.

Heb je bijvoorbeeld een probleem met je woning of huurbaas? Of is er iets veranderd in je werk, uitkering of pensioen? Heb je vragen over familie, een huwelijk, erfenis of omgangsregeling? Of heb je hulp nodig bij een probleem met een verzekering, telefoon- of energiecontract? Kom dan langs. We luisteren naar jouw vraag en bekijken hoe we het probleem het beste kunnen oplossen. Voor deze hulp hoef je niets te betalen.

Wil je eerst een afspraak maken? Stuur dan een appje naar 06-21663945 of een mailtje naar hillevliet@stichtingjegoedrecht.nl.

Meer informatie vind je ook op onze website: www.stichtingjegoedrecht.nl.