Grootste BOOM krijgt steeds meer vorm

Er komen vast nog meer mensen als op deze foto. Disndag 9 december worden de bomen geplaatst en in de tijd daarna opgetuigd. 15 december begint het programma “Pendrecht de vitaalste wijk van Rotterdam” met een eerste samenkomst bij de boom aanvang na schooltijd, dus vanaf half vier. Iedere dag is er wel wat. Vrijdag komt de grote klapper.
Om 15:30 uur komen er Sky Divers uit de lucht en start een wervelend kerstfeest met voor iedereen wat. Het doel is om te laten zien dat de wijk nog steeds aantrekkelijk gevonden wordt en er steeds beter uit gaat zien. Nadere berichten over het programma volgen!
De harten van de organisatoren en een aantal vertegenwoordigers van de deelgemeente, de winkeliersvereniging Pendrecht en de Nieuwe Unie gaan steeds sneller kloppen.
Niet alleen groepen bewoners versieren de boom, ook zullen instellingen en functionarissen in de wijk hun wensen en hun bijdrage aan een leuk en gezellig Pendrecht in de grootste boom van Rotterdam hangen.
U laat het drietal Baby Jamanika, Bien Hofman en Gerard Boom, die zijn naam wel heel erg veel eer aandoet En de laatste keer zei: “Ik ga mijn voornaam veranderen. Voortaan heet ik voor jullie Kerst!”
U hoort het al er wordt veel gelachen bij het opzetten van de grootste boom van Rotterdam.