Kerstconcert in de St. Bavo

Het is alweer een paar jaar geleden dat er een kerstconcert in de St. Bavokerk was. Daarom kunnen wij met trots aankondigen dat aan een traditie een vervolg wordt gegeven. Aanstaande zondag om 14.30 uur bent u weer van harte welkom om mee te genieten.

Mede door de inbreng van John Bakker (bekend als dirigent van het Golden Circle Ensemble) wordt dit kerstconcert mogelijk gemaakt. Hij komt met het Concertkoor van de American Protestant Church uit Den Haag, waar hij ook dirigent van is. Ofwel een garantie voor kwaliteit.

Daarnaast levert het Ritmisch Koor St. Bavo een bijdrage aan dit kerstconcert. Dit koor is al meer dan 50 jaar een vaste waarde in de St. Bavokerk.

U bent allen van harte welkom bij dit concert. Ondanks de (verwachte) kou, zal het in de kerk warm, aangenaam en sfeervol zijn.

Laat uw hart verwarmen door de kerstklanken, maar ook van u wordt een bijdrage verwacht, want er is ook samenzang.

De toegang is gratis en na afloop is er chocolademelk en glühwein.

Een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.

Waar: Kerstconcert in de St. Bavokerk
Wanneer: Zondag 11 december