Nebahat Albayrak opent Vrouwenhuis Vitale Wereldvrouwen op 30 oktober

Op de website van de deelgemeente Charlois staan twitterberichten. Twitteren wordt vaak in verband gebracht met politiek en het bericht op de site heeft inderdaad ook te maken met iemand die in de politiek zit en twittert.
Nebahat Albayrak. Zij zal op 30 oktober om 13:00 uur de officiële opening verrichten van het Vrouwenhuis Vitale Wereldvrouwen.

Zij was al eerder bij een opening. Op maandag 11 december verdichtte zij de opening van het IJspaleis van 2006 en ging met een aantal vrouwen op de foto in de tent op Plein 1953. Toen was ze ook kamerlid. Zij is drie jaar staatssecretaris geweest en wie kent niet het filmpje waarop zij berichten via de mobiele telefoon doorgeeft aan een kamerlid.

Zij was trouwnes ook al een keer op de iftarmaaltijd van de vereniging Turks Huis in Pendrecht. Geen onbekende dus, beter gezegd: geliefd in de wijk. De Rotterdamse politica heeft zelfs familie in Pendrecht wonen.

Dus die opening is misschien bij haar wel in heel goede handen. Nebahat is een echte wereldvrouw. Wie weet wordt zij de eerste vrouwelijke premier van Nederland.