
Is het hier altijd zo rustig op het plein?
Het weer was goed en het is al even lente, dus voor Pendrechtste begrippen zaten er vrij veel mensen op Plein 1953. Ja en drommen mensen zul je daar niet aantreffen, toch? Er zijn winkels, maar is Plein 1953 nou als de Koopgoot en...










