Opening Stichting Je Goed Recht ‘ De Winkel’

UITNODIGING
Opening Stichting Je Goed Recht ‘ De Winkel’
21 september, 16.00 – 18.30 uur

Op donderdagmiddag 21 september opent Stichting Je Goed Recht een splinternieuwe ‘winkel’ aan de Beijerlandselaan 136b. Vanaf dit najaar vind je ons kantoor op deze plek in het midden van de bruisende wijk Hillesluis. De winkel is er voor iedereen. Bewoners, ondernemers, wijkpartners, en andere geïnteresseerden nodigen we van harte uit om bij ons binnen te lopen. We vertellen je graag meer over onze organisatie, helpen je direct met juridisch advies of bij het maken van een afspraak.
Ben je benieuwd naar onze nieuwe plek? Of kom je graag even kennis maken? We nodigen je graag uit voor de feestelijke opening op donderdag 21 september tussen 16.00 en 18.30 uur.

RSVP
Laat je ons even weten of je komt? Dat kan door te mailen naar: directeur@stichtingjegoedrecht.nl.

We hopen je donderdag 21 september aan de Beijerlandselaan 136b te zien.

Tot dan!

Team Stichting Je Goed Recht

Heb je voor de opening al vragen? Stuur ons dan even een berichtje.