Een jaar vol avonturen in de speeltuin!

Ben je op zoek naar spannende en leuke activiteiten? Zoek niet verder! Speeltuin Neeltje Jans heeft een opwindend jaar vol avonturen voor jullie gepland. Van gezellige familie-evenementen tot creatieve knutselsessies, ze hebben voor elk wat wils. Hier is een voorproefje van wat je kunt verwachten:

Filmmiddag – 21 februari

14.00 – 16.00 u – Gratis

Laat je onderdompelen in de magie van film tijdens onze gratis filmmiddag op 21 februari! Pak je popcorn en neem plaats voor een middag vol plezier en entertainment voor het hele gezin.

Pasen – 27 maart

13.00 – 15.00 u – €0,50 voor leden, €1 voor niet-leden

Vier Pasen met ons tijdens een speciale middag vol leuke activiteiten! Geniet van een heerlijke lunch, ga op zoek naar verborgen woorden in onze woordzoeker en laat je creativiteit de vrije loop tijdens het knutselen.

Moederdag – 8 mei

13.30 – 16.00 u – Kinderen €2, Volwassenen €4

Toon je waardering voor mama door samen prachtige bloemstukjes te maken! Een middag vol gezelligheid en creativiteit, waarbij je mooie herinneringen kunt creëren en iets speciaals kunt maken voor Moederdag.

Vaderdag – 12 juni

13.30 – 16.00 u – Gratis

Vier vaders en vaderfiguren met een middag vol knutselplezier! Laat je verbeelding de vrije loop en creëer samen de meest fantastische kunstwerken tijdens onze gratis knutselsessie.

Zomerfeest/Circus – 19 juni

12.00 – 16.00 u – €1

Het is tijd om de zomer te vieren met ons spectaculaire zomerfeest en circus! Geniet van optredens, spelletjes en leuke activiteiten voor het hele gezin. Mis dit feestelijke evenement niet!

Herfstactiviteit – 29 oktober

13.15 – 15.30 u – Gratis

Kom gezellig binnen en geniet van een gratis filmvoorstelling tijdens onze herfstactiviteit! Perfect voor een ontspannen middag vol plezier en entertainment.

Halloween – 31 oktober

14.00 – 17.00 u – Gratis

Vier Halloween met een griezelige twist tijdens onze bingo- en discosessie! Trek je engste kostuum aan en bereid je voor op een middag vol spanning, muziek en prijzen.

Sinterklaas – 20 november

13.30-15.30 u

Details volgen binnenkort!

Kerst – 18 december

13.30 – 16.00 u – Kinderen €2, Volwassenen €4

Sluit het jaar af met een betoverende kerstmiddag in onze speeltuin! Geniet van kerstknutsels, lekkernijen en gezelligheid terwijl we samen de feestdagen vieren.

Mis deze fantastische activiteiten niet en kom langs in onze speeltuin voor een jaar vol plezier en avontuur!