Vacature hoofd Bedrijfsvoering Stichting Pendrecht Vooruit

Wil jij aan de slag als hoofd bedrijfsvoering van meerdere wijkinitiatieven in Pendrecht? In deze functie heb je een afwisselend takenpakket, met zowel leidinggeven, opdrachtgeven én uitvoeren. Je bent trekker van een klein, maar fijn team, voert werkoverleg met de projectleiders, doet voorstellen en presenteert de voortgang aan het bestuur van Stichting Pendrecht Vooruit. Je schakelt dus veel tussen dóen en werkzaamheden op tactisch en strategisch niveau.

Als hoofd bedrijfsvoering bij Stichting Pendrecht Vooruit ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de stichting:

• Je ontwikkelt met de projectleiders het financiële beleid:
    • Je adviseert bij financiële vraagstukken;
    • Je bent verantwoordelijk voor het inrichten en vastleggen van de financiële administratie, financiële rapportage en de administratieve processen;
    • Je stelt de budgetten op en maakt risicoanalyses;
    • Je houdt de organisatie scherp op kostenefficiëntie;
    • Je zorgt voor een goede bescherming van persoonsgegevens.
  • Je bent verantwoordelijk voor PIOFACH-zaken:
    • Je zorgt dat de facilitaire zaken rondom de projecten goed geregeld zijn;
    • Je onderhoudt contact met dienstverleners en leveranciers;
    • Je bent met de projectleiders verantwoordelijk voor het opstellen van het HR-beleid en de uitvoering hiervan;
  • Je geeft leiding aan een klein team:
    • De medewerker financiën houdt de boekhouding bij;
    • De facilitair medewerker is verantwoordelijk voor de inkoop;
    • De schoonmaker houdt de locaties netjes.

Wat zoeken wij in jou?

• Een uitdaging zien in het ontwikkelen van financieel beleid, PIOFACH en leidinggeven;
  • Zich proactief en oplossingsgericht opstellen (dat je actief meedenkt, leiding neemt, actiepunten uitzet en bewaakt);
  • Een financiële achtergrond (minimaal HBO werk- en denkniveau);
  • Meerdere jaren werkervaring in één of meer relevante functies;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Dat je 20-22 uur per week beschikbaar bent, met enige flexibiliteit;
  • Iemand die het mooi vindt om via deze functie bij te dragen aan een actieve wijk;
  • Ook ZZP’ers kunnen reageren!

Wie zijn wij?

Stichting Pendrecht Vooruit is er voor de bewoners van Pendrecht. Dat doen we met lessen, sport en andere activiteiten voor kinderen, jongeren en volwassenen. Daarvoor hebben we 4 programma’s in uitvoering: de Kinderfaculteit, College53, NV80 en wijktuin “het Arboretum”. Deze wijkprojecten zijn gehuisvest op drie locaties in de wijk.

Wat bieden wij?

• We bieden salariëring volgens de CAO Sociaal Werk. De functie wordt gewaardeerd in schaal 10. De CAO biedt onder meer een Individueel Keuze Budget en Loopbaanbudget;
  • Een functie van 20-22 uur per week;
  • Een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Zakelijke laptop;
  • Veel professionele vrijheid;
  • Een positief, gedreven team;
  • Dat jij, als hoofd bedrijfsvoering, met ons bijdraagt aan fijn wonen en opgroeien in Pendrecht.

Interesse

Voor vragen en het toesturen van sollicitaties zijn wij bereikbaar via info@pendrechtvooruit.nl. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken. Het eerste gesprek vindt plaats met twee bestuursleden van Stichting Pendrecht Vooruit. Het tweede gesprek voer je met de projectleiders van College’53 en de Kinderfaculteit.

Sollicitaties ontvangen wij graag uiterlijk zondag 7 augustus. Let op dat wij, in het kader van de voortgang, gedurende deze periode passende kandidaten al uitnodigen voor een gesprek, dus bij interesse is het raadzaam om snel te reageren!