Wie maken we blij met een boodschappenpakket?

Dit jaar hebben we een aantal mensen blij kunnen maken met een boodschappenpakket! De pakketten zijn eigenlijk niet opgehaalde kerstpakketten die worden geschonken door een bedrijf uit Pendrecht, in dit geval Ridon Steigerbouw. U kent ze misschien wel van de grote groene kerstboom die in december langs de Slinge stond.

We hebben nog een paar pakketten weg te geven. Kent u iemand die écht een pakket verdiend en dit goed kan gebruiken? Stuur dan even een kort mailtje naar  j.koorndijk@stichting-vitaalpendrecht.nl en vertel om wie het gaat en waarom deze persoon dit pakket goed kan gebruiken.

U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht of de door u aangedragen persoon het pakket kan krijgen. Dit hangt onder andere af van de hoeveelheid reacties die we ontvangen. Diegene kan kort daarna zijn of haar pakket thuis ontvangen met eventueel een persoonlijke boodschap van u erbij!

Mocht u een bedrijf hebben en in de toekomst ook mee willen werken aan deze actie om mensen blij te maken en verspilling tegen te gaan, dan kunt u ons uiteraard ook op de hoogte stellen via bovenstaand e-mailadres!