
Margreet Willemsen neemt afscheid van de BORO
Margreet Willemsen is actief geweest in R4R – Europe, de bewonersuniversiteit actief in diverse Europese steden. Zij heeft altijd meegedacht vanuit de BORO, de bewonersorganisatie voor Rustburg – Oostbroek aan de Europe...













