
Lekker eten in Restaurant Zuiderkroon
Vanavond ben ik voor de derde maal in het restaurant “De Zuiderkroon” gaan eten.Veertien dagen geleden was ik daar op uitnodiging en het was een grote verrassing.Het eten was uitstekend,de eetzaal heel stijlvol aangekleed,...











