
Zouden ze het wel weten in de wijk van die Olympische Spelen
Het begon vorig jaar eigenlijk een beetje uit nood geboren. “Er zijn nog spandoeken en er is geen ladder en we hebben geen touw”, was de noodkreet. Geen nood. Dan hangen we ze toch aan die bomen op de Slinge. De telefoon...













